Ο Δρ. Δημήτριος Σαββίδης εργάζεται στον Ευρωπαϊκό Εκτελεστικό Οργανισμό για το Κλίμα, τις Υποδομές και το Περιβάλλον (European Climate, Infrastructure and Environmental Executive Agency – CINEA) με έδρα τις Βρυξέλλες. Στο χαρτοφυλάκιό του υπάρχουν έργα του Ταμείου Καινοτομίας (Innovation Fund) σχετικά με τους τομείς των οδικών μεταφορών και της παραγωγής/χρήσης υδρογόνου. Είναι υπεύθυνος για όλα τα στάδια του κύκλου διαχείρισης των έργων, την αξιολόγηση των προτάσεων, την προετοιμασία των συμφωνιών επιχορήγησης, την παρακολούθηση των έργων, την αξιολόγηση των τεχνικών και οικονομικών εκθέσεων αλλά και την υποβολή παρατηρήσεων στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής στις Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Συμμετέχει σε οριζόντιες υποχρεώσεις της Μονάδας του, όπως η ανταλλαγή γνώσεων, η συνεχής βελτίωση του σχεδιασμού του Ταμείου Καινοτομίας ή η ανάπτυξη νέων χρηματοδοτικών μέσων στο πλαίσιο του προγράμματος. Συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη πολιτικής από την εποπτεύουσα Γενική
Διεύθυνση με έγκαιρη ανατροφοδότηση και υποβολή εκθέσεων σχετικά με την υλοποίηση και τα αποτελέσματα των έργων, ενώ είναι υπεύθυνος για την διασφάλιση της ανάλυσης των επιπτώσεων των έργων, την παροχή ανατροφοδότησης, αλλά και την αποτελεσματική διάδοση και αξιοποίηση
των αποτελεσμάτων των έργων.

Από τον Δεκέμβριο του 2013 μέχρι τον Μάιο του 2024 διετέλεσε υπάλληλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (European Commission) στη Γενική Διεύθυνση Δράση για το Κλίμα (Directorate General Climate Action, DG-CLIMA) Μονάδα B3 – Κινητικότητα (I): Οδικές μεταφορές στις Βρυξέλλες. Ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την εφαρμογή της πολιτικής της ΕΕ σχετικά με τη μείωση των εκπομπών CO 2  από τα βαρέα επαγγελματικά οδικά οχήματα, την παροχή βοήθειας στην προετοιμασία της τεχνολογίας προσομοίωσης των εκπομπών CO 2  για τα συγκεκριμένα οχήματα και τη σύνταξη της κατάλληλης νομοθεσίας για να τεθεί σε ισχύ αυτή η τεχνολογία προσομοίωσης έτσι ώστε οι εκπομπές CO 2  να μπορούν να παρακολουθούνται και να ελέγχονται. Ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη και εξέλιξη του εργαλείου προσομοίωσης VECTO ενώ ταυτόχρονα φρόντιζε και για την παρουσίαση αυτού σε συνέδρια και ημερίδες ανά τον κόσμο. Συνέβαλε επίσης στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατανόησης των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων εντός της Μονάδας του και ο ίδιος συνεργάστηκε στενά με τη βιομηχανία και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, όπως οι αρχές των κρατών μελών της ΕΕ και των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ). Μεταξύ άλλων, διαχειρίστηκε έργα σχετικά με τις αρμοδιότητές του που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή  Επιτροπή, προετοίμασε ενημερώσεις, επιστολές και παρουσιάσεις, ενώ συμμετείχε και σε συνεδριάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Συμβουλίου της Ευρώπης καθώς και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Ο Δρ. Σαββίδης διετέλεσε επίσης Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Αμβέρσας στο Βέλγιο (University of Antwerp). Από τον Ιούνιο του 2012 μέχρι το Σεπτέμβριο του 2013 κατείχε την έδρα του Αναπληρωτή Καθηγητή πλήρους απασχόλησης, ενώ τα ακαδημαϊκά έτη 2010-2011, 2011-2012 και 2013-2014 δίδασκε ως επισκέπτης καθηγητής. Εκτός από τη διδασκαλία παρείχε υποστήριξη στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, του τμήματος Μηχανολόγων- Ηλεκτρολόγων Μηχανικών της Σχολής Εφαρμοσμένης Μηχανικής (Faculty of Applied Engineering). Κύριο μέλημά του ήταν κυρίως η διεξαγωγή έρευνας υψηλής ποιότητας, η ανάπτυξη ερευνητικών προγραμμάτων και η απορρόφηση κονδυλίων για αυτά, καθώς και οι δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Επιπλέον, συμμετείχε σε διοικητικές και συλλογικές δραστηριότητες στη Σχολή και στο Πανεπιστήμιο. Υπεύθυνος για την προετοιμασία και τον προϋπολογισμό της πρότασης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «G-DRIVE: Green Development, Research and Innovation in Vehicle Engineering» που κατατέθηκε στην ΕΕ για χρηματοδότηση. Το συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών εγκρίθηκε και χρηματοδοτήθηκε από την ΕΕ και το «Erasmus+ Programme» τον Ιούνιο του 2013 (539105-LLP-1-2013-1-BE-ERASMUS-EQR). Έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε διάφορα Εντατικά Προγράμματα Σπουδών (Intensive Program-IP) στην Ευρώπη, με θέματα τις εκπομπές ρύπων από επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα, τη φιλική και οικονομική οδήγηση (Eco Driving), την ανακύκλωση οχημάτων και την προστασία του περιβάλλοντος.

Από τον Ιούνιο του 2010 μέχρι τον Ιούνιο του 2012 εργάστηκε στις Βρυξέλλες, ως αποσπασμένος Εθνικός Εμπειρογνώμονας (Seconded National Expert) στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (European Commission), Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρήσεων-Directorate General Industry and Enterprise (DG-ENTR), Τομέας Μηχανημάτων (Unit G4), υπεύθυνος για την τροποποίηση της κοινοτικής οδηγίας 97/68/EC σχετικά με τις εκπομπές ρύπων από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης των μη οδικών κινητών μηχανημάτων (Non-Road Mobile Machinery), η οποία στοχεύει στην προσέγγιση των νομοθεσιών των κρατών μελών που αφορούν τα πρότυπα εκπομπής και τις διαδικασίες έγκρισης τύπου για κινητήρες που τοποθετούνται σε μη οδικά κινητά μηχανήματα. Η συγκεκριμένη οδηγία συμβάλει στην ομαλή λειτουργία της εσωτερικής αγοράς κάθε χώρας μέλους ενώ ταυτόχρονα προστατεύει την υγεία των ανθρώπων και το περιβάλλον. Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων που καθόριζε η συγκεκριμένη Γενική Διεύθυνση και η υπηρεσία προς το συμφέρον των πολιτών της Ένωσης αποτέλεσαν πρωταρχικές επιδιώξεις του.

Εκπροσωπούσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όταν επρόκειτο να συζητηθεί ή να ψηφιστεί κάποια διάταξη σχετικά με την Κοινοτική Οδηγία, της οποίας ήταν υπεύθυνος. Συμμετείχε επίσης στο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με έδρα τις Βρυξέλλες για την προώθηση της τροποποίησης της Κοινοτικής Οδηγίας 97/68 και την προσέγγιση των νομοθεσιών των κρατών μελών σχετικά με τα ληπτέα μέτρα κατά της εκπομπής αερίων και σωματιδιακών ρύπων προερχόμενων από κινητήρες εσωτερικής καύσης που τοποθετούνται σε μη οδικά κινητά μηχανήματα και παρακολουθούσε τις εξελίξεις για τα όρια εκπομπής ρύπων του ατμοσφαιρικού αέρα των πόλεων σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Περιβάλλοντος (DG Environment) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Τον Οκτώβριο του 2007 προσλήφθηκε μέσω ΑΣΕΠ, πρώτος ανάμεσα σε περισσότερους από 200 υποψήφιους, στην πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης, πλέον Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, και είναι μόνιμος Δημόσιος Υπάλληλος. Τοποθετήθηκε στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Ελέγχου Οχημάτων (ΤΕΟ). Από τον Αύγουστο του 2012 μέχρι τον Νοέμβριο του 2013 του χορηγήθηκε άδεια άνευ αποδοχών για ιδιωτικούς λόγους, κατά τη διάρκεια της οποίας κατείχε την έδρα στο Πανεπιστήμιο της Αμβέρσας, ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2017 μέχρι και σήμερα του χορηγήθηκε άδεια άνευ αποδοχών λόγω εργασίας σε
Ευρωπαϊκό Οργανισμό.

Από τον Οκτώβριο του 2003 μέχρι τον Οκτώβριο του 2007 δίδασκε στο Τμήμα Οχημάτων του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης ως Εργαστηριακός Συνεργάτης πλήρους απασχόλησης με πλήρη προσόντα. Η προπτυχιακή διδασκαλία στο Τμήμα περιλάμβανε τα μαθήματα ΜΕΚ Ι, ΜΕΚ ΙΙ, Οχήματα ΙΙ, Ηλεκτροτεχνία οχημάτων και Μηχανολογικά εργαστήρια-Στοιχεία οχημάτων. Η επίβλεψη και συμβολή στην εκπόνηση πτυχιακών εργασιών των φοιτητών του τμήματος για την απόκτηση του  τυχίου τους ήταν μέσα στα καθήκοντά του. Επιπλέον, δίδαξε το μάθημα «Εναλλακτικές μορφές ενέργειας» κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του προγράμματος (1 ος  και 2 ος  κύκλος σπουδών) στο Διατμητικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης «Περιβάλλον-Νέες Τεχνολογίες»

Όλη αυτή την περίοδο εργάστηκε επίσης ως ωρομίσθιος καθηγητής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ενώ έχει διδάξει σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ αλλά και σε ΚΕΚ. Συμμετείχε ως κεντρικός ομιλητής σε διάφορα εξειδικευμένα σεμινάρια με θέματα: “Ηλεκτροκίνητο και υβριδικό αυτοκίνητο”, “Ευρωπαϊκή νομοθεσία και Οικολογική οδήγηση” και “Μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων και εναλλακτικά καύσιμα”.

Από το 2006 έως το 2009 υπήρξε μέλος της συντονιστικής και οργανωτικής ομάδας καθηγητών έξι Πανεπιστημίων της Ευρώπης (Karel de Grote-Hogenschool, Universitat Politecnica de Valencia, Technical University of Wroclaw, Turku University, University of Cologne, Universitat Politècnica de Catalunya και ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης) που είχε ως απώτερο στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία του προγράμματος σπουδών (Curriculum Development) και της ύλης των μαθημάτων για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Master in New Technological and Ecological Standards in Automotive Engineering, CarEcology, (www.carecology.eu). Στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό δίδασκε και ήταν Module Leader σε τρία μαθήματα του προγράμματος. Επέβλεψε συνολικά περισσότερες από 15 πτυχιακές και διπλωματικές εργασίες, συμμετείχε σε εξεταστικές επιτροπές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς επίσης και σε επιτροπή εξέτασης διδακτορικής διατριβής (κατόπιν προσκλήσεως) του Vrije Universiteit Brussel – VUB στις Βρυξέλλες (2018).

Από τον Οκτώβριο του 2001 μέχρι το Σεπτέμβριο του 2003 εργάστηκε στην Αγγλία, και συγκεκριμένα στο Watford του Λονδίνου, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας Iveco ως Μηχανικός υπεύθυνος για τις εγκρίσεις τύπου (Homologation Engineer). Είχε στενή συνεργασία με το Αγγλικό Υπουργείο Μεταφορών για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, την έκδοση των Ευρωπαϊκών και Εθνικών εγκρίσεων τύπου των οχημάτων Iveco, όπως και για την διαμόρφωση και καθορισμό των μελλοντικών ορίων σχετικά με τις εκπομπές ρύπων από κινητήρες Diesel (Euro III, Euro IV). Διετέλεσε, επίσης, εσωτερικός αξιολογητής (Internal auditor) της εταιρείας σε θέματα πιστοποίησης ISO 9001.

Είναι γιος του Κωνσταντίνου Σαββίδη και της Άννας Σαββίδου, το γένος Τσιούκρα. Γεννήθηκε στις 30 Μαΐου 1974 στην Κοζάνη, όπου και αποφοίτησε από το 1 ο Γενικό Λύκειο της πόλης. Έχει δύο μεγαλύτερα αδέρφια τον Σάκη και τον Αντώνη. Είναι παντρεμένος με τη Μαρία Μπαντή, Περιβαλλοντολόγο, απόφοιτη της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και υπάλληλο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, και πατέρας δύο παιδιών, της Άννας και του Κωνσταντίνου.

Τον Μάιο του 2011, ανακηρύχθηκε Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Leeds, τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Για την εκπόνηση της διατριβής του απονεμήθηκε το Νοέμβριο του 2005 υποτροφία από το Energy and Resources Research Institute (ERRI) του University of Leeds. Θέμα της Διδακτορικής του διατριβής ήταν οι «Εκπομπές ρύπων από κινητήρες μέσων μεταφοράς σε πραγματικές συνθήκες», PhD in Road Transport Emissions in the Real World. Η εκπόνηση της διατριβής είχε ως στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις εκπομπές ρύπων από κινητήρες επιβατηγών αυτοκινήτων διαφορετικής τεχνολογίας (Euro 1, Euro 2, Euro 3 και Euro 4) σε πραγματικές συνθήκες (όχι εργαστηρίου) και με μετρήσεις που έγιναν σε δοκιμές και καταστάσεις που αντιμετωπίζει ο οδηγός σε καθημερινή βάση. Σύγχρονοι αναλυτές καυσαερίων τοποθετήθηκαν στα οχήματα και οι εκπομπές ρύπων μαζί με άλλες παραμέτρους, όπως οι ατμοσφαιρικές συνθήκες (θερμοκρασία περιβάλλοντος, υγρασία κτλ), θερμή ή κρύα εκκίνηση, οδηγική συμπεριφορά, κυκλοφοριακά βεβαρημένοι δρόμοι αλλά και εκτός πόλης διαδρομές μετρήθηκαν και υπολογίστηκαν. Τα δεδομένα που ελήφθησαν επεξεργάστηκαν, αναλύθηκαν και αξιολογήθηκαν και μετά από εμπεριστατωμένη μελέτη παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της διατριβής. Καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης αυτής, σημαντικός αριθμός δημοσιεύσεων παρουσιάστηκαν και ανακοινώθηκαν σε διεθνή συνέδρια ενώ μερικές από αυτές συμπεριλήφθηκαν σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και βιβλία.

Το Σεπτέμβριο του 2004 και για 2 ακαδημαϊκά εξάμηνα, παρακολούθησε και ολοκλήρωσε επιτυχώς το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) της ΑΣΠΕΤΕ στη Θεσσαλονίκη. Μετά από αξιολόγηση σε έντεκα (11) μαθήματα του προγράμματος σπουδών και σε Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) το Σεπτέμβριο του 2005 του απονεμήθηκε το προβλεπόμενο Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας. Το πιστοποιητικό δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς και υποψήφιους εκπαιδευτικούς, κάτοχους τίτλου σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης ανεξαρτήτως ειδικότητας, κατά την κατάρτιση των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών και ωρομισθίων να προτάσσονται σε κάθε περίπτωση ανά πίνακα ενώ συμβάλλει καθοριστικά στην παιδαγωγική τους επιμόρφωση ως μελλοντικών εκπαιδευτικών.

Το Νοέμβριο του 2002 του απονεμήθηκε υποτροφία από το πανεπιστήμιο του Leeds και το Engineering and Physical Sciences Research Council (EPSRC) της Αγγλίας για περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές, παράλληλα με την εργασία του, και θέμα τις εκπομπές ρύπων από κινητήρες μέσων μεταφοράς (Master of Science in Transport Engine Emissions), τις οποίες και ολοκλήρωσε επιτυχώς το Νοέμβριο του 2004.

Το Σεπτέμβριο του 1998 ξεκίνησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Leeds της Αγγλίας στη Μηχανολογία-Μηχανική (Master of Science, MSc in Mechanical Engineering) τίτλος που του απονεμήθηκε το Σεπτέμβριο του 1999.

Ο Διδακτορικός τίτλος καθώς επίσης και τα δύο Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης έχουν αναγνωριστεί πλήρως από το ΔΙΚΑΤΣΑ (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ως ισότιμα προς τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οχημάτων, της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.ΕΦ) του πρώην Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης ολοκληρώνοντας τις σπουδές του το Μάιο του 1998. 

Διαθέτει ένα αρκετά σημαντικό ερευνητικό και επιστημονικό έργο με περισσότερες από 50 δημοσιεύσεις και 300 ετεροαναφορές, ανακοινώσεις και συμμετοχές σε έγκριτα διεθνή περιοδικά και συνέδρια, ενώ είναι ο συγγραφέας του επιστημονικού συγγράμματος με τίτλο “Σύγχρονα Συστήματα Πέδησης και Ασφάλεια”, αριθμός ISBN 960-630-763-8. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και ημερίδων σε διάφορα πανεπιστήμια της Αγγλίας, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ακόμη:

  • Τον Ιανουάριο του 2000 κατετάγη στον Ελληνικό Στρατό υπηρετώντας στο σώμα της Στρατονομίας με ειδικότητα Προανακριτής Οδηγός Αυτοκινήτου (ΠΟΑ). Μέρος της θητείας του εκπονήθηκε στο Συμμαχικό Στρατηγείο του ΝΑΤΟ στην Ελλάδα με έδρα τον Τύρναβο Λαρίσης.
  • Μέλος του Μητρώου Εκπαιδευτών του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) με αριθμό μητρώου 16341/14-12-2010.
  • Μέλος του Μητρώου Πιστοποιήσεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ) με αριθμό μητρώου ΕΒ 15683.
  • Μέλος του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ) με αριθμό μητρώου εκπαιδευτών ΣΕΚ:415683.
  • Κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του Τεχνολόγου Μηχανικού Οχημάτων(Αριθμός Μητρώου 990)
  • Από το 2005 είναι κριτής (reviewer) σε SAE, Elsevier The science publisher, ΙΕΕΕ, PremierPublishers Journal of Environment and Waste Management και IMechE.
  • Ομιλεί άριστα την Αγγλική γλώσσα καθώς επίσης Γαλλικά (επίπεδο Β2), Ολλανδικά (επίπεδοb Α2) ενώ είναι κάτοχος του Κρατικού Πτυχίου Γλωσσομάθειας της Ιταλικής γλώσσας (επίπεδο Β2)
  • Είναι κάτοχος του Ευρωπαϊκού Πτυχίου ECDL που πιστοποιεί την άριστη γνώση Η/Υ.
  • Συνεντεύξεις και άρθρα του έχουν φιλοξενηθεί σε διάφορα ΜΜΕ. Επιπλέον, έχει εκπροσωπήσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ραδιοφωνικές συνεντεύξεις σχετικά με τους micro-usb φορτιστές κινητών.
  • Στα ενδιαφέροντά του ανήκει και η μαγειρική. Συμμετείχε ως «δοκιμαστής του μήνα» του περιοδικού “Gourmet” της Ελευθεροτυπίας, ενώ έχει παρακολουθήσει και μαθήματα μαγειρικής στην Αγγλία.
  • Είναι λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των κλασικών αυτοκινήτων, ενώ έχει συμμετάσχει σε κλασικούς αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Επίσης έχει λάβει μέρος, σε ερασιτεχνικό επίπεδο, σε αγώνες Go-Kart στην Αγγλία κατακτώντας μάλιστα ένα αργυρό και ένα χάλκινο μετάλλιο. Είναι κάτοχος αγωνιστικής άδειας από την ΕΛΠΑ.
  • Υπήρξε παίχτης του Volleyball στον Γυμναστικό Σύλλογο Κοζάνης και αργότερα στου Βότση Θεσσαλονίκης.
  • Του αρέσει να ταξιδεύει και έχει επισκεφθεί τις εξής χώρες: Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ισπανία, Ελβετία, Ουγγαρία, Γαλλία, Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Λουξεμβούργο, Βέλγιο, Πορτογαλία, Βουλγαρία, Σλοβενία, Κροατία, Σερβία, ΠΓΔΜ, Τσεχία, Φινλανδία, Πολωνία, Τουρκία, Μεξικό, Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Αργεντινή και Αμερική.
  • Είναι εθελοντής αιμοδότης, ενώ επιθυμώντας να βοηθήσει ασθενείς συνανθρώπους του προσφέροντας μετά το θάνατό του ιστούς και όργανα για μεταμόσχευση, είναι δωρητής οργάνων και ανήκει στο Εθνικό Μητρώο Δωρητών Οργάνων του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ).